Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine: https://kocbek.si/trgovina/

so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina : na strani kocbek.si oz: https://kocbek.si/trgovina/

je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga podjetje Oljarna Kocbek, Gorazd Kocbeks.p, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine: https://kocbek.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV:

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika), ki jih je vpisal ob nakupu (ime, priimek, naslov, pošta, telefon, e-pošta) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim oz. tretjim osebam. V kolikor želi kupec (uporabnik) svoje podatke urediti ali izbrisati iz našega seznama nam to lahko sporoči na e-poštni naslov: info@kocbek.si ali nam pošlje pisni zahtevek preko pošte na naslov: Oljarna Kocbek, Gorazd Kocbek s.p. Stara gora 1, 9244 Sv.Jurij ob Ščavnici

 

CENE:

Vse cene naših izdelkov so prikazane razvidno, v vseh podanih cenah artiklov je DDV že vštet. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji.

 

POSTOPEK NAKUPA:

Kupec izbere vrsto ter količino izdelka. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom in potrdi naročilo. Sledil bo obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo tega izdelka.

Po potrditvi nakupa, spremembe več niso možne. Po končanem nakupu se uporabniku preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu. V primeru, da je uporabnik izbral plačilo po predračunu, se mu predračun pošlje na njegov e-poštni naslov.Naročene izdelke ponudnik pošilja preko pogodbenega partnerja (Pošta Slovenije) za pošiljanje v Sloveniji in ostali poštni ponudniki (DPD, DHL) za pošiljanje v druge države.

 

NAČIN PLAČILA:

Kupec lahko izbira med dvema načinoma plačila:

  • plačilo s plačilnimi karticami
  • s pay pall računom

 

PLAČILO S PLAČILNIMI KARTICAMI

Naročeno blago je možno plačati tudi z naslednjimi plačilnimi karticami: Mastercard, Visa.

Postopek plačila s plačilno kartico:

  • Ko je artikel dodan v košarico, lahko z nakupovanjem nadaljujete, v kolikor pa želite kupiti samo en artikel, kliknete na ikono košarice zgoraj desno;
  • prikaže se vam povzetek vaše košarice s skupnimi zneski in morebitnimi popusti;
  • s klikom na gumb “Na blagajno” se vam prikažeta dve možnosti – nakupujete lahko kot gost ali pa kot registriran uporabnik;
  • po ustrezni izbiri se vam prikaže hitri nakup;
  • po vpisu podatkov naročnika izberete opcijo “Kreditna kartica (Mastercard, Visa)”;
  • preverite podatke;
  • s klikom na gumb “Oddaj naročilo” naročilo oddate, zatem pa ste preusmerjeni na varno plačilno spletno stran;
  • v polje “Card Number” vpišete številko plačilne kartice oz PAN in CVV, v kolikor ga kartica ima;
  • izberete datum poteka kartice (“Expiration Date”);
  • s klikom na ikono “Submit” potrdite nakup;
  • nakup je popolnoma zaključen s klikom na ikono “Pay”.

PLAČILO S PAYPAL-om

PayPal zagotavlja varno plačevanje s kreditnimi karticami kot so MasterCard/Eurocard, Visa, American Express ipd. Gre za anonimno, zanesljivo in hitro plačevanje, ki ne zahteva vpisovanja podatkov kreditne kartice ob vsakem nakupu.

Nakup je do koraka, kjer izberete način plačila popolnoma enak, kot pri plačevanju z drugimi plačilnimi sredstvi, le da v tem primeru izberete “PayPal Standard”. S tem boste samodejno usmerjeni na stran PayPal – a, kjer boste lahko izvedli plačilo in tako zaključili nakup.

 

DOSTAVA:

Za dostavo vseh naročil v spletni trgovini https://kocbek.si skrbi naš pogodbeni partner Pošta Slovenije oz. DPD ali druge kurirske službe. Naročeno blago bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku treh delovnih dni. Če zaradi posebnih okoliščin to ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače. Blago bomo dostavili na sporočeni naslov kupca.

Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

 

Stroški dostave:

Strošek dostave za vse izdelke znašajo po ceniku pogodbenega partnerja in so odvisne od količine naročenih izdelkov. Cena dostave se preračuna ob nakupu izdelkov na spletni strani in je kupcu podana pred zaključkom plačila.

Vse pošiljke nad vrednostjo 60€ z ddv so za kupce spletne trgovine https://kocbek.si brezplačne (velja za naročila dostavljena znotraj Slovenije).

Za naročila izven Slovenije se zaračuna poštnina skladno s cenikom DPD distributerske službe. Cenik se nahaja na tej strani kot pdf datoteka.

 

Stroški nepravilnih dostav:

V primeru napačne dostave ali upravičene reklamacije kvalitete (loma ipd) nosimo stroške normalnega transporta vrnjenega blaga in ga nadomestimo z ustreznim.

 

Čas dostave:

Dostava pošiljke blaga kupljenega preko spletne trgovine https://kocbek.si bo dobavljena najkasneje v roku 3 delovnih dni od predaje pošiljke pogodbenega partnerja Pošta Slovenije oz. DPD ali druge kurirske službe.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, VRAČILO PLAČILA:

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov : info@kocbek sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku/podjetju v 14 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in prejemu poškodovanih oz. zavrnjenih izdelkov.

V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam (npr. Darilni paket sestavljen po lastnih željah).

 

Vračila vplačil vršimo z istim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja tukaj.

 

SPLOŠNI POGOJI PRODAJE:

Dogovori o prodaji in pogojih prodaje so lahko raznovrstni, vendar veljajo le pisno potrjeni dogovori.

 

SKLENITEV POGODBE:

Pisno naročilo je obvezujoče za kupca. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku, za tuje trge v angleškem jeziku.

 

SHRANITEV POGODBE:

Vse sklenjene pogodbe (naročilo v spletni trgovini) se hranijo na Oljarna Kocbek, Gorazd Kocbek s.p. Stara gora 1, 9244 Sv.Jurij ob Ščavnici. V primeru, da naročnik želi kopijo sklenjene pogodbe, jo lahko dobi na omenjeni lokaciji.  Pogodbo vam lahko pošljemo tudi po elektronski pošti. Zahtevek pošljite na naš elektronski naslov.

 

PRITOŽBE IN SPORI:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@kocbek.si ali pisno na naslov Oljarna Kocbek, Gorazd Kocbek s.p. Stara gora 1, 9244 Sv.Jurij ob Ščavnici. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV:

Z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov se v slovenski pravni red prenaša Direktiva 2013/11/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (UL L št. 165 z dne 18. 6. 2013, str. 63). V skladu s 3. točko 32. člena ZisRPS Uradni list RS, št. 81/15 ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom.

Kocbek.si kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo in spletnimi storitvami, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za SRPS, ki je potrošnikom na voljo tukaj.

 

STVARNA NAPAKA:

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  • Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

 

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom in fotografijami izdelka in le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • ali vračilo plačanega zneska.
  • ali nadomestilo novega izdelka.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete TUKAJ.

 

KOMUNIKACIJA:

S kupcem/uporabnikom bomo v stiku prek sredstev komunikacij na daljavo, razen če ne bo temu uporabnik izrecno nasprotoval.

 

PRIJAVA NA E-NOVICE

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.

To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče tako, da pošlje e-obvestilo z vsebino “odjava” na info@kocbek.si. Preklic lahko posreduje na sedež ponudnika Oljarna Kocbek, Gorazd Kocbek s.p. Stara gora 1, 9244 Sv.Jurij ob Ščavnici

S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe.

E-novice pošljemo tudi vsem našim cenjenim naročnikom.

 

IDENTIFIKACIJA DOBAVITELJA:

 

Oljarna Kocbek

Gorazd Kocbek s.p.

Stara gora 1

9244 Sv.Jurij ob Ščavnici

ID številka za DDV: SI27516997

Matična številka: 1851357000

Dejavnost:Prehrambena industrija, 10.410 (Prz.olja in maščob)

 

št. vpisa v Poslovni register Slovenije:

Registrirana dejavnost po Standardni klasifikaciji dejavnosti (SKD):

Šifra podrazreda SKD:

Šifra podrazreda SKD:

 

 

Oljarna Kocbek,

Gorazd Kocbek.s.p.

Sv.Jurij ob Ščavnici, dne 1.12.2017